2.7 C
Botoșani
luni, 25 noiembrie 2024

Test-drive cu noua Dacia Sandero Stepway: Economică, arătoasă şi „specială” GALERIE FOTO

News ECONOMICA.NETa testat noul Sandero Stepway, pe o vreme capricioasa cu ploaie şi ninsoare. Chiar dacă mediul nu a fost chiar potrivit, noul Sandero Stepway este maşina potrivită în vremurile de criza economică. Iată în continuare primele impresii cu versiunea 1.5 dCi/90 CP.

Deja m-am obisnuit cu motoarele dCi de la Dacia. Daca e să menţionez vreo diferenţa între Logan (test-drive-ul cu noul Logan îl puteţi citi aici) si Stepway ar fi că una e mai frumoasă, dar vă las pe voi să hotărâţi care este.

Asadar, avem motoare similare, interior identic, cu scaune ceva mai bune la Stepway. Ce este totusi diferit la crossoverul Dacia? Pozitia ceva mai inalta, o vizibilitate laterala mai buna. Prin urmare, am putea spune ca pana la urma cea mai mare diferenta este data de sentimentul pe care il ai atunci cand conduci o masina… simpla, cu strictul necesar pe ea.

Noul Sandero Stepwayare un look mult mai reusit de crossover decat precedesorul sau, dovedindu-se a fi un fratior veritabil al lui Duster. De aceea, Stepway pare a fi un vehicul destul de bunicel pentru iesirile în natura, in pante si drum accidentat de tara comportandu-se foarte bine. Garda la sol supraînaltata, protectiile fata/spate si ornamentele laterale conferandu-i noului model atributele unui crossover veritabil. Poate ca pe viitor va avea si tractiunea integrala, care parca ii lipseste in conditiile de drum si climatice de pe la noi prin tara. Insa nu-i bai, te chinui un pic si cu ceva prudenta poti sa treci obstacole peste care alte masini compacte nici macar nu s-ar avanta. (V-as arata mai multe poze dar din pacate s-a stricat aparatul foto).

Insa, cum spuneam mai sus, cu siguranta vei fi sedus de design-ul exterior atragator al noului Sandero Stepway. Noul model afiseaza o parte frontala complet noua, în care se regasesc atributele specifice versiunii: protectii suplimentare, ornamente pentru proiectoarele de ceata, pasaje ale rotilor largite, bare de pavilion longitudinale si o noua culoare disponibilã în exclusivitate, Bleu Azurite. La fel ca si la Logan aş fi vrut ca butoanele pentru geamuri să fi fost plasate undeva mai sus pe consola centrală astfel inact sa nu mai fie nevoie să-ţi iei ochii de la drum în momentul în care vrei să le acţionezi.

Citeşte mai mult pe Economica.net

ARTICOLE CARE AR PUTEA FI DE INTERES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.




















































ULTIMA ORA