3.7 C
Botoșani
luni, 25 noiembrie 2024

Botoșănean acționat în judecată pentru o postare pe facebook: “A încercat să ne strice imaginea firmei prin defăimare”

În urmă cu câteva zile, un botoșănean a postat un mesaj pe un grup de facebook în care a povestit că a fost la service-ul Solenyy din municipiu iar angajații i-au recomandat să înlocuiască bucșele autoturismului. El susține că ulterior a mers la un alt service iar mecanicul de acolo i-a spus că nu are nicio problemă. În final, botoșăneanul a scris: “Concluzia? Atenție dacă mergeți la Solenyy… că încearcă să vă “încarce” aiurea”.

Ulterior, patronul service-ului Solenyy a verificat ceea ce s-a întâmplat iar în această după amiază a avut o reacție pe același grup de facebook. El a precizat că a fost o încercare de defăimare și că îl va acționa în judecată pe botoșăneanul care a postat mesajul.

“Referitor la acuzațiile aduse firmei Solenyy în urmă cu câteva zile de un “client” precum că păcălim clienții și schimbăm piese care nu ar necesită schimbare. Vin în atenția tuturor, că acest domn a încercat să ne strice imaginea firmei noastre prin defăimare, făcând o postare publică pe Radar Botoșani Oficial.

Astăzi am preluat mașina de la acest domn, pentru a efectua verificări. Am verificat mașina în service-ul nostru și în alte trei unități agreate și autorizate de Registrul Auto Român, având stație cu stand I.T.P. Acestea fiind următoarele :

-Service Auto Solenyy

– I.T.P ISEM MB SCHROT

– STATIE I.T.P PROFESSIONAL

– SERVICE AUTO RUT

Vă atașez devize, nota de constatare, poze și videoclipuri care atestă aceeași constatare făcută în service-ul nostru.

Rog cu respect administratorul acestui grup ca pe viitor, înainte de a permite postarea unor acuzații mincinoase să verifice veridicitatea informațiilor, pentru a evita orice formă de defăimare. Rog acea persoană care a adus aceste acuze nefondate să-și ceară scuze public și să aibă în vedere că va fi citat în instanță referitor la această problemă.

Las aceste imagini și înscrisuri să vorbească de la sine! Tot respectul pentru actualii și viitorii clienți Solenyy! Vă mulțumesc!”, este mesajul postat de Sergiu Olaru, patronul service-ului Solenyy.

ARTICOLE CARE AR PUTEA FI DE INTERES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.




















































ULTIMA ORA