Carrefour România completează portofoliul produselor marcă proprie cu o nouă gamă de iaurt, disponibilă consumatorilor într-o selecție de cinci produse românești simple și sănătoase.
Design-ul ambalajului, creat special pentru Carrefour de către un artist român, surprinde simplitatea și veselia noilor produse, dar şi echilibrul dintre gustul acrişor şi textura cremoasă care caracterizează noua gamă. În aceeaşi notă, fiecare dintre iaurturile nou lansate poartă denumiri care evocă elemente autohtone, precum roșu de bujor sau verde de pomișor.
„Începând cu această lună, clienţii noştri îşi vor putea completa coșul de cumpărături cu noi produse româneşti marcă proprie Carrefour. Prețul propus pentru noua gamă de iaurturi este unul excelent, iar calitatea acesteia poartă garanția Carrefour, iaurturile fiind testate și aprobate chiar de către clienții noștri!” a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.
Noua gamă de iaurturi este disponibilă consmatorilor la preţuri accesibile, într-o varietate de gramaje:
- iaurt degresat 0,1% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă – „albastru de norișor” – 140g și 375g
- iaurt de băut 2% grăsime, acrișor cu o consistență lichidă – „prospețimea zorilor” – 375g
- iaurt 2% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă – „prospețimea zorilor” – 375g
- iaurt 2,8% grăsime, acrișor cu o consistență cremoasă – „verde de pomișor” – 140g, 375g și 900g
- iaurt 3,5% grăsime, ușor acrișor cu o consistență fină, cremoasă și mătăsoasă – „roșu de bujor” – 900g