Grupul german Kaufland, liderul pieţei locale de retail, şi-a dublat bugetul de investiţii pentru 2018 la 200 mil. euro şi anunţă o reluare a expansiunii într-un ritm accelerat. Această mutare vine după trei ani în care numărul de deschideri a scăzut la 4-5 unităţi pe an.
„În acest an financiar (până în martie 2018) o să mai deschidem magazine în Bucureşti, Buzău şi Satu Mare. În exerciţiul următor vom deschide 10 noi magazine şi vom continua investiţiile în modernizări“, spune Valer Hancaş, manager corporate affairs şi comunicare în cadrul Kaufland România.
Anul financiar al Kaufland începe la 1 martie şi se încheie la 28 februarie. Fiecare companie îşi poate stabili diferit anul financiar, uneori acesta corespunde cu cel calendaristic, alteori nu.
Lanţul de hipermarketuri a intrat pe piaţa locală în 2005 şi de atunci s-a extins an de an, ritmul deschiderilor variind de la 3 magazine în primul an de prezenţă, la 13-14 magazine în cei mai buni ani.
Citeşte mai mult pe Ziarul Financiar