Şefii societăţii care furnizează apă în judeţul Botoşani au decis să pună mai mare accent pe serviciul comercial. Unii angajaţi care nu au foarte multă treabă prin birouri vor fi transferaţi la serviciul comercial.
Gabriel Cîrlan directorul general al Nova Apaserv, susţine că în perioada următoare, odată cu preluarea mai multor comune, va trebui să facă inclusiv angajări.
„Vreau să înmulţesc corpul de la comercial. Care văd că nu mai are treabă în anumite sectoare, îl trimit la comercial. În plus îmi mai trebuie persoanal pentru comunele pe care le preluăm. La staţia de la Truşeşti îmi trebuie cinci oameni, la Mihai Eminescu am nevoie de trei-patru oameni”, a precizat Gabriel Cîrlan.
Cât priveşte sumele pe care Nova Apaserv le are de recuperat, acestea au rămas în continuare foarte mari. Peste 60 de miliarde de lei vechi reprezintă facturi mai vechi de trei luni.
„În total, avem de încasat 130 de miliarde de lei vechi dar cu tot cu facturile curente. Jumătate din această sumă reprezintă facturi de peste trei luni. Probleme mari sunt la populaţie. La agenţi economici sunt sume mari de încasat dar ele sunt în termen. Care nu îşi achită două-trei facturi, îi debranşăm”, a adăugat directorul general al Nova Apaserv.