News A fost pentru prima oară când am condus un Logan, nou sau vechi. Din momentul în care a fost acceptat test-drive-ul am încercat să mă conving că nu e loc de prejudecăţi. Asadar, m-am prezentat fără prea mari aşteptări şi, în consecinţă, am avut parte de cea mai ciudată experienţă de când sunt conducător auto.
Care sunt plusurile şi minusurile noii Dacia Logan puteţi vedea în testul pe care ECONOMICA.NET vi-l prezintă mai jos.
Lansat in septembrie anul trecut la Salonul Auto de la Paris si prezentat oficial in Romania in noiembrie, noua Dacie Logan si-a propus sa reconfirme ca este cea mai potrivită masina pentru cei care vor maşini ieftine noi şi bune.
ECONOMICA.NETa avut la dispozitie pentru test drive diesel-ul de 1.5 dci/ 90 CP, modelul full-options – Laureate (caracteristicile tehnice si pretul cu TVA la finalul articolului).
Dupa cum spuneam mai sus, a fost primul Logan condus de pana acum. Nu stiam daca o sa ma descurc, tot ce imi doream e sa nu ma fac de ras si sa nu se vada lipsa de experienta. Am primit cheia, mi-am reglat scaunul, oglinzile, am primit informatii despre butoanele de pe bord. Bun, acum sa pornim! Fac o cruce imaginara si pornesc motorul. Bag in prima treapta si incep sa ridic usor piciorul de pe ambreiaj.
Surpriza! Am incremenit instant! Nu mi-a venit sa cred cat de usor a raspuns si s-a pus in miscare, incet, incet si sigur. Urmatorul hop (dupa cum se vede am dat drumul prejudecatilor exact cand nu trebuia) – frana (Ma duc in bot sau nu)! Ce sa vezi, nu m-am dus! Mi-a placut la nebunie! Era la fel de buna ca la Skoda Octavia 3. Din acel moment, m-am relaxat si am condus.
Gropi, trafic bucureștean, dar și reacția celor din jur au putut fi observate în cadrul testului cu noua Dacie Logan. La drumurile prin București, dar și prin împrejurimi (A1, DN1, A3) am remarcat că foarte multă lume se uită după Logan si nu putini au fost cei care intrebau de pret si cum se conduce.