Principalul obiectiv al conducerii FC Botoşani pentru următorul sezon de Liga I este disputarea fiecărui meci de pe Municipal cu cel puţin 5000 de spectatori în tribune. Oficialii clubului spun că vor schimba strategia în ceea ce priveşte biletele şi abonamentele.
Valeriu Iftime, principalul finanţator al FC Botoşani, intenţionează să apeleze la o firmă de marketing sportiv şi în acelaşi timp să micşoreze preţurile biletelor şi abonamentelor.
„Vreau să văd cum fac în aşa fel încât să nu îi dezavantajez pe cei care şi-au cumpărat în acest an abonamente. Vreau să micşorăm puţin preţul biletelor şi abonamentelor. Să avem acelaşi buget dar să jucăm cu stadionul plin. Trebuie să renegociem contractele de publicitate”, a spus Valeriu Iftime care a adăugat:
„Cel mai important este să găsim metodele de a aduce oameni la stadion. Un stadion plin crează o forţă specială. Dacă stadionul e plin şi politicienii vin acolo. Vine publicitatea acolo. Dacă sunt 7000 de oameni la stadion, e normal să vină mai mulţi sponsori. Oamenii trebuie să devină interesaţi. Cred că o firmă de marketing sportiv ne poate da tot felul de soluţii”.