4.9 C
Botoșani
vineri, 19 aprilie 2024

Tinerii din spatele celei mai spectaculoase campanii politice online. Oamenii care au creat imaginea lui Klaus Iohannis

iohannis foto realitatea.net

Ce se întâmplă atunci când mai mulţi tineri talentaţi îşi unesc forţele şi încearcă să producă o schimbare? Reuşesc! Ioan Dan Niculescu şi Vlad Tăuşance sunt doi dintre tinerii care au coordonat cea mai de succes campanie politică online din România.

Nu fac parte dintr-un partid, dar încurajează implicarea civică. Îi cunoaştem la Bonton pe oamenii care au creat imaginea preşedintelui. Până la jumătatea anului trecut, peste 7 milioane de români aveau conturi de Facebook, iar 70% dintre aceştia activau zilnic pe acest canal.
Astăzi, online-ul nu mai reprezintă doar o sursă de informaţie, ci are şi un rol mobilizator. S-a întâmplat şi la alegerile prezidenţiale din noiembrie 2014, atunci când în premieră pentru politica românească, victoria virtuală a avut acelaşi impact şi în viaţa reală. Sute de ore de muncă şi câţiva tineri cu obiective clare au reuşit să îl aducă pe Klaus Iohannis la Palatul Cotroceni, şi totodată, să îl transforme în cel mai popular om politic european din mediul online.
Cum a început cea mai spectaculoasă campanie politică online din România
„Băi, care aţi mai făcut o campanie electorală? … şi răspunsurile veneau: eu nu, eu nu, eu nu şi a fost un moment în care ne-am uitat unii la alţii şi ne-am întrebat pentru prima dată: ce căutăm noi împreună aici?”, a spus Ioan Dan Niculescu, director de creaţie. „Orice îţi doreşti pe lumea asta este fezabil, cu unica condiţie să-ţi doreşti suficient de mult. Cred că este un criteriu în funcţie de care, până la urmă se şi aleg lucrurile pe care le facem, de cele pe care le visăm”, a mai spus Dan.
Citeşte mai mult pe Digi24

ARTICOLE CARE AR PUTEA FI DE INTERES











































ULTIMA ORA