În perioada 2 octombrie 2014 – 4 februarie 2015, clienții magazinelor Carrefour beneficiază de reducere de 70% la toată colecția de textile de baie Agatha Ruiz de la Prada prin colectarea de puncte la casa de marcat, în cadrul primului program de fidelizare clienți.
”Îi invităm pe români să dea culoare casei prin aceste produse inedite din colecția Agatha Ruiz de la Prada! Ca de fiecare dată, încercăm să ne surprindem clienţii cu unele dintre cele mai bune oferte în ceea ce priveşte raportul calitate-preţ, iar acest program este un nou mod de a le mulțumi celor care ne aleg întotdeauna’.” a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.
Colecția de produse Agatha Ruiz de la Prada, disponibilă exclusiv în hipermarketurile Carrefour și pe www.Carrefour-Online.ro, cuprinde 4 tipuri de textile de baie în culori calde, moderne și elegante:
- Prosop maxi (100% bumbac 90×160 cm) pentru toate clipele de relaxare, foarte moale la atingere, perfect pentru folosire zilnică.
- Set de 2 prosoape de baie (100% bumbac 30×50 cm + 50×90 cm) pe cât de pufoase, pe atât de absorbante, numai bune de împărțit între membrii familiei.
- Prosop de baie (100% bumbac 70×140 cm) delicat și colorat ca toate zilele minunate, numai bun de folosit după duș, piscină sau chiar la plajă.
- Halat de baie disponibil în mărimile S și M, în două culori pufoase, excelente pentru momentele de răsfăț.
Mecanismul campaniei în hipermarketuri:
- Clienții vor putea beneficia de o reducere de 70% la produsul dorit aflat în promoție prin colectarea pe talonul special a 5 puncte.
- La fiecare 25 de lei din valoarea cumpărăturilor achitate, clienții vor primi câte un punct.
- Punctele vor putea fi colectate la casa de marcat în perioada 2 octombrie 2014 – 21 ianuarie 2015.