News Un pacient din Botosani s-a plans managerului Spitalului Judetean ca nu a fost tratat cum trebuie in Unitatea de Primire Urgenta. Acesta il acuza pe medicul care era de garda ca i-a vorbit urat. Reclamatia depusa de cetatean urmeaza sa fie rezolvata de Colegiul Medicilor.
Seful spitalului, Viorel Iliuta spune ca ii intelege si pe pacienti,dar si pe cadrele medicale care lucreaza in UPU. De regula acest serviciu este supraaglomerat, presiunea este mare si discutiile pe un ton mai ridicat sunt inevitabile pentru ca sunt bolnavi care nu au rabdare si cer sa fie tratati cat mai repede.
"La UPU este foarte mare presiune. In cursul zilei de joi m-a sunat un medic care era de garda care m-a invitat sa vad aproximativ 100 de bonavi care erau acolo cu apartinatorii lor, stateau in picioare ca nu mai aveau loc pe scaune. Acesti pacienti erau trimisi de medici de familie din judet cu Ambulanta, cu diagnostice care nu aveau legatura cu urgenta. Cadrele de la urgenta nu ii pot vedea pe toti o data si atunci ierarhizeaza si prioritizeaza pe urgente majore si minore. Cei cu urgente minore sigur ca au de asteptat si atunci apar nemultumirile", a spus Viorel Iliuta, manager Mavromati.