0.6 C
Botoșani
marți, 26 noiembrie 2024

Lecţie predată de unul dintre cei mai mari stilişti români, la salonul La Brici din Botoşani GALERIE FOTO

Unul dintre cei mai mari stiliști din România a venit joi la Botoșani, la salonul La Brici. Eduard Dabican este Ambasador L’Oreal, are o experiență de peste 13 ani în care s-a specializat la academii mari din lume, a susținut traininguri cu peste 20.000 de coafori, a reprezentat România la Cupa Mondială de coafură la Paris iar anul acesta a fost nominalizat la Glamour Beauty Awards.

A venit la Botoșani la insistențele lui Ciprian Andronache, patronul salonului La Brici, care pune mare accent pe dezvoltarea stiliștilor pe care îi are. El vrea ca salonul La Brici din Botoșani să ajungă la nivelul saloanelor din orașele mari. Eduard Dabican a petrecut mai multe ore la salonul din Botoșani, a discutat cu stiliștii de aici și i-a învățat o serie de tehnici noi care îi vor ajuta pe viitor.

“Este prima dată după mulți ani la Botoșani. Ultima dată am fost la Botoșani în copilărie. Nașii mei de botez stau în Câmpulung și am vizitat zona dar nu pot să spun că o cunosc suficient de bine. Am venit datorită lui Ciprian, este un antreprenor pe care îl respect pentru ceea ce face, care e în creștere și care vrea să țină pasul cu oamenii care fac business în orașele mari. Sunt aici pentru că el chiar își dorește și vreau să ajut cu tot ceea ce pot. Cu siguranță se poate face business şi într-un oraș mic iar Ciprian chiar este un model pentru oamenii care fac business într-un oraș mic. Este mult mai greu, în primul rând trebuie să educi piața. Asta e cel mai greu lucre. Este costisitor din două puncte de vedere. Trebuie să ai timpul necesar la dispoziție și resursele ca să educi piața”, ne-a spus Eduard Dabican.

“A fost o zi foarte plină, am început cu elementele de bază, comunicarea, cum discutăm cu oamenii Cum aflăm dorința cum folosim cele 4 inteligențe din viața cu zi de zi cu zi în afacerea noastră. Cum ne punem în locul omului. Cum folosim empatia să înțelegem exact ce vrea ca să îi putem oferi un serviciu personalizat, să nu fie stilul mass market, astea sunt produsele, dacă vrei ceva îți cumperi dacă nu, nu. Vrem să fim cât mai adaptaţi pe fiecare client în parte, să primească unicitate, astfel încât să iasă în evidență. Apoi, am intrat în tehnică, cum obținem cu ajutorul tehnicii look-urile pe care ni le dorim astfel încât clientul să fie unic și să aibă un stil prin care să fie remarcat. Botoșaniul care un mare dezavantaj pentru că nu are facultăți, nu este centrul universitar. Are puțin de pierdut din acest punct de vedere. Puterea economică a zonei contează precum și civilizația. Suntem întro zonă care are o cultură foarte bogată dar cu accent pe tradițional spre deosebire de Cluj, București, Iași, care sunt mult mai orientați spre noutatea spre fashion, sunt mult mai deschiși la tot ce înseamnă noutăți în modă. Este un pas la care mai e de lucrat. Mulţi clienți nu știu exact ce servicii pot să obțină şi consideră frizeria ceea ce înseamnă o frizerie în 1980. Lucrurile sunt total diferite”, a adăugat Eduard Dabican.

ARTICOLE CARE AR PUTEA FI DE INTERES




















































ULTIMA ORA