FC Botoşani este una dintre echipele de Liga I care nu au un magazin de prezentare şi nici nu comercializează produse cu însemnele clubului. Oficialii grupării botoşănene intenţionează ca în perioada următoare să scoată la vânzare tricouri, eşarfe şi fulare.
Experienţa anilor trecuţi a demonstrat că nu există un interes foarte mare pentru echipamentul sportiv cu însemnele FC Botoşani. Din acest motiv, conducătorii clubului nu s-au grăbit să investească bani în tricouri, şorturi, fulare sau eşarfe iar ulterior să stea cu ele prin magazii. În plus, un tricou original de joc, marca Nike, depăşeşte 50 de euro. La acest preţ, cu siguranţă nu vor fi foarte mulţi cumpărători.
„Este mai dificil de lucrat cu firmele mari de echipament sportiv. La ei, comanda se face cu şase luni înaintea termenului de livrare. Noi suntem o echipă mică şi nu ne permitem să plătim zeci de mii de euro pentru a cumpăra o cantitate mai mare de echipament. Am preferat să asigurăm echipei toate condiţiile necesare în ceea ce priveşte echipamentul. Până la sărbătorile de iarnă, vom avea şi materialele promoţionale la vânzare. Există cereri pentru aceste materiale şi în special pentru tricoul de joc. Pe noi nu ne interesează să facem profit. Vrem să mulţumim suporterii. Preţul de catalog al unui tricou depăşeşte 50 de euro. Suntem în negocieri cu firma care produce aceste tricouri şi încercăm să obţinem un preţ cât mai bun iar tricoul să devină accesibil suporterilor. 50 de euro este un preţ mare”, a spus Alexandru Chirilă, directorul executiv al FC Botoşani.