De aproape o săptămână, mai bine de jumătate din localitatea Ungureni a rămas fără iluminat public. Inițial, reprezentanții primăriei au crezut că este o defecțiune dar după verificări, au constatat că de fapt, reprezentanții companiei ENEL, cu care au contract, ar fi întrerupt energia electrică.
Primarul Ilie Ivanache spune că Primăria comunei Ungureni nu are nicio restanță către compania ENEL și că toate facturile au fost achitate la timp.
“Sunt șase zile de când am rămas fără iluminat public de la intrarea în Ungureni și până la Poliție. Bani avem în buget dar nu am factură ca să plătesc. Când nu ai achitat factura, știu că taie curentul pe toată comuna și nu doar pe o zonă. Noi am achitat toate facturile trimise de ei. În urmă cu trei luni, am plătit 110.000 de lei. Problema este că ei nu trimit facturile la timp. La un moment dat, ne-am trezit cu preaviz și apoi am primit factura. Nu ne-au anunțat o dată când vin să citească contoarele. Au fost vreo două contoare pe care nu le-au citit vreo șase luni. Bani am în cont la primărie și nu le pot plăti pentru că ei nu emit facturile. Acum ne-am trezit că au tăiat curentul deși nu avem nicio factură neachitată”, ne-a spus Ilie Ivanche, primarul comunei Ungureni.
UPDATE. Reprezentanții companiei ENEL au venit cu o reacție oficială pe care o redăm mai jos.
„În urma prezentării ordinului de plată de către reprezentanții primăriei Ungureni, în 48 de ore vor fi reluate serviciile de furnizare a energiei electrice pentru acest client, conform intervalului standard de reconectare în astfel de situații. Facturile acestui client sunt emise în format hârtie și transmise la adresa sediului social al instituției locale, fără ca anterior să fi fost înregistrate sesizări către furnizorul de energie electrică privind neprimirea facturilor”.