11.1 C
Botoșani
sâmbătă, 19 aprilie 2025

ANUNŢ. Urban Serv angajează expert achiziții publice

Societatea URBAN SERV SA Botoşani organizează în perioada 09 aprilie – 30 aprilie 2025 concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției vacante de execuție de Expert achiziții publice, cod COR 242116, în cadrul Compartimentului Achiziții Aprovizionare,  .

Concursul pentru ocuparea postului de Expert achiziții publice din cadrul societății URBAN SERV S.A. Botoșani va avea loc la sediul societății situat în str. 1 Decembrie, nr.19, Botoșani și va cuprinde următoarele probe:

  • Selecția dosarelor: 23 aprilie 2025;
  • Proba scrisă: 25 aprilie 2025, ora 10:00;
  • Interviul și proba practică ( procedură de achiziție) – 29 aprilie 2025 ora 10:00.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la secretariatul societății, din str. 1 Decembrie nr.19 Botoșani, în perioada 09.04.2025 – 23.04.2025 inclusiv, ora 13:00.

Informaţii privind actele necesare pentru depunerea dosarelor și modul de organizare a selecţiei pot fi obţinute la secretarul Comisiei permanente de recrutare și selecţie în vederea angajării/Serviciul Resurse Umane la numărul de  telefon  0231 517912, interior 108 sau 0760685426.

 Condiții generale de participare la concurs :

  • are cetățenia română și domiciliul în România;
  • cunoștinte limba română, scris și vorbit;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unități medicale abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice, potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice pentru ocuparea postului:

  • nivelul studiilor – studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul juridic, economic sau administrativ;
  • vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an;
  • specializare în achiziții publice;
  • cunoștințe operare PC;

Acte necesare înscrierii:

  • cerere de înscriere;
  • declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • copie carte identitate;
  • copie certificat naștere, certificat căsătorie;
  • copie a diplomei de absolvire a studiilor superioare de specialitate;
  • documente care atestă efectuarea unor specializări în domeniul achizițiilor publice;
  • copie carte de muncă/adeverință care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor universitare;
  • curriculum vitae;
  • adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare cu mențiunea „Apt pentru muncă”
  • cazier judiciar.

Actelor solicitate vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității.    

Bibliografie:

  • Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achiziițile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare al Contestațiilor;
  • Ordinul nr.1017/2019 privind aprobarea structurii, conținutului și modului de utilizare a Documentației standard de atribuire a contractului de achiziție publică/sectorială de produse, precum și a modalității de completare a anunțului de participare/de participare simplificat;
  • Legea nr.184/2016 privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese în procedura de atribuire a contractelor de achiziție publică.

ARTICOLE CARE AR PUTEA FI DE INTERES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


























































ULTIMA ORA