Modern Calor intenționează să pună la dispoziția clienților săi noi și moderne modalitați de plată, de comunicare a consumurilor lunare și informare asupra facturilor emise pe numele acestora.
Societatea va implementa, până la sfârșitul anului, un program de plată electronică a facturilor, care pot fi vizualizate on-line, prin accesarea unui cont personal de client. De asemeni, consumatorii vor putea să comunice mai facil, prin intermediul respectivei platforme, consumurile lunare de apă caldă menajeră. În cea ce privește consumurile de energie termică, pentru clienții contorizați individual, înregistrarea consumurilor lunare va fi făcută în continuare de către personalul specializat al societății, iar în cazul locuințelor cu repartitori, înregistrarea și repartizarea consumurilor vor fi făcute, ca și pâna acum, de prestatorul cu care beneficiarul are contract.
Colectivul societății Modern Calor acordă o atenție deosebită relației cu clienții și pune mare accent pe nivelul acestora de satisfacție în ceea ce privește serviciile prestate. Astfel, societatea are acum ca principal obiectiv câștigarea și consolidarea încrederii clienților existenți, dar și a potențialilor noi clienți, oferindu-le acestora o perspectivă sustenabilă în ceea ce privește serviciul de termoficare. În ultimii ani, municipalitatea a investit peste 55 de milioane de euro, bani proveniți din fonduri europene, guvernamentale și locale pentru modernizarea sistemului de termoficare, crescând astfel semnificativ calitatea serviciilor prestate, la prețuri și tarife dintre cele mai mici la nivelul țării.