Botoşănenii şi-au schimbat opţiunile în materie de bere. Comparativ cu ceilalţi ani, vara lui 2016 a adus o surpriză în ceea ce priveşte preferinţele botoşănenilor.
Mulţi ani la rând, în sezonul cald, cea mai căutată era berea la PET, fiind şi cea mai avantajoasă la preţ comparativ cu berea la sticlă sau doză. Surprizător, în vara care tocmai s-a încheiat, berea la doză a fost cea mai vândută. În acelaşi timp, comercianţii spun că vânzările la bere sunt mai bune decât anii trecuţi.
“Pe segmentul 0,5, inclusiv doză, vânzările au fost net superioare anilor precedenţi. În schimb, a fost o scădere a vânzărilor la PET. Cu excepţia Neumarkt şi Bergenbier, celelalte au avut o scădere a vânzărilor. Ca vânzări este o uşoară creştere la bere dar nu pe cât mă aşteptam. Meteorologii au prezis o vară secetoasă şi ne aşteptam la vânzări mai mari”, ne-a spus Ionel Roşu, lanţului de magazine şi chioşcuri ADMIR.