O parte a presei botoșănane are anumite concluzii pe care trebuie să le tragă după aceste alegeri, în special privind modalitatea de livrare a mesajelor către comunitatea botoșăneană. Impactul acestora nu trebuie neglijat! Influența pe care o au față de oamenii județului este extraordinar de mare!
Înțeleg foarte bine de ce prioritară este structura de clickbait și dorința de a avea accesări pe o știre astfel încât traficul pe site-uri să fie unul ridicat. Evident, ulterior aceste click-uri se transformă în bani. Însă la comunitate se mai gândește cineva?
Publicarea unui mesaj de tipul: „Fabrica Conted Dorohoi se închide! Declarația halucinantă a lui Valeriu Iftime” – reprezintă o mare minciună, o fragmentare a mesajului și o lipsă de respect față de comunitate. Totul cu un singur scop: PANICĂ! Nu am livrat niciodată acest mesaj în această formă. Poate nu am curățat foarte atent declarația pe fondul oboselii din ultima perioadă, însă de aici la a face un titlu de presă senzațional este o cale lungă și mincinoasă față de comunitate!
Ce este cu adevărat important pentru mine este ca scenariul Artsana să nu se mai repete în nicio fabrică din județ! Nu vreau un Botoșani șomer și falimentar, vreau un Botoșani care să înceapă să iasă din ceața ultimilor ani. Industria textilă este crucială pentru stabilitatea județului și voi face tot ce este omenește posibil pentru a ajuta acest sector. Am inițiat deja discuții la București pentru crearea unui cadru legislativ mai prietenos acestui segment industrial, astfel încât să fie ajutat, nu încurcat! Voi fi insistent și voi urmări de aproape cum putem salva această industrie pentru botoșăneni și pentru stabilitatea județului nostru.
Vă voi ține la curent, dar până atunci fac un apel către presă: Campania electorală s-a terminat! Favorizarea unora sau a altora trebuie să fie doar în măsura bunului simț, astfel încât să nu afecteze stabilitatea comunității din care facem cu toții parte.
Vă mulțumesc!