Connect with us

Administratie

Reclamațiile la Protecția Consumatorilor se pot face doar prin telefon și corespondență electronică

Published

on

Având în vedere recomandările Grupului de Comunicare Strategică din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea  unor măsuri preventive, în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu Coronavirus (Covid-19).

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca, în perioada 11 – 31.03.2020, activitatea de relații cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondență electronică.

Astfel, la Telefonul Consumatorului 021-9551 se pot obține informațiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât și adresele poștale ale tuturor comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor din țară.

De asemenea, pentru informații legate de Direcția Insolvență a Persoanelor Fizice aveți la dispoziție următoarele date de contact: telefon  021 307 67 85 sau adresa de e-mail:  adresainsolventa@anpc.ro.

Distribuie pe:
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad



© 2017 Botosani Online. Toate drepturile rezervate. ( VILHEM )