Connect with us

Administratie

Angajări la Cornișa: Nu facem față cu personalul existent

Published

on

Direcția de Servicii Publice, Sport și Agrement Botoșani a solicitat suplimentarea organigramei pentru Parcul de agrement Cornișa. 27 de persoane sunt deja angajate, chiar parcul de agrement nu a fost deschis.

Eugen Țurcanu, directorul DSPSA Botoșani, spune că potrivit unui studiu realizat de primăria Botoșani, pentru Parcul de agrement Cornișa ar fi nevoie de 78 de persoane.

„Am mai scos o serie de posturi la concurs. Post de instalator, electrician, la întreținere. Am trimis o adresă către UAT Botoșani și Consiliul Local, o adresă prin care am solicitat suplimentarea organigramei cu 17 posturi, în afara celor existente. În organigramă sunt 30 dar noi am scos vreo 27 de posturi la concurs. Este clar că nu facem față cu personalul existent. Într-un studiu făcut de domnul Portariuc, necesită 78 de persoane. În studiul de fezabilitate, făcut prin 2010, erau vreo 75 de persoane”, a precizat Țurcanu.

Directorul DSPSA nu consideră că externalizarea serviciilor ar fi o soluție. El susține că externalizarea ar presupune costuri mai mari pentru municipalitate.

„Tot mi se dă soluția externalizării. Mare diferență între externalizat și intern nu este. Doar pe posturile tehnice, gen mentenanță, IT… Tot ne spun să externalizăm întreținerea spațiilor verzi în Cornișa. Eu le întrețin din iulie anul trecut și știu ce trebuie. Dacă externalizez, costurile vor fi mai mari. Avem un număr de 58 de camere de supraveghere. Vom lua un post sau două de pază în exterior. Cineva să asigure patrula și supravegherea externă. Sper să facem față cu angajații noștri și cu Poliția Locală. Totuși este un domeniu public de 48 de hectare. Ar trebui să-și facă simțită prezența Poliția Locală în parcul Cornișa”, a mai spus directorul DSPSA.

Distribuie pe:
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad



© 2017 Botosani Online. Toate drepturile rezervate. ( VILHEM )