Connect with us

Economic

O firmă din Botoșani a lansat o aplicație care deja este căutată de companiile din Europa

Published

on

Doi tineri din Botoșani au realizat o aplicație software dedicată tuturor centrelor sociale, azile, centre de zi, centre adulți, tineri. Aplicația este deja pe piață și se află în teste în câteva zeci de centre.

Analizând mediul de afaceri dar și cel administrativ al centrelor sociale, cei doi tineri au identificat problemele și carențele existente și au hotârât să realizeze o aplicație software care să gestioneze eficient fiecare etapă din faza administrativă.

Main Software Solution a realizat un sistem informatic numit Main Social Center, care reușește să evidețieze transparent orice tip de afacere. Acest sistem se bazează pe principiile standard în administrarea unui centru, mai jos aveți câteva din funcționalitățile de bază ale aplicației:

  • Datele despre beneficiar adăugate cu ușurință și vizulizate în timp real;
  • Procesul de monitorizare (diagnostic, activități, plan individualizat) eficient și lizibil;
  • Monitorizare vizite,telefoane, intrări și ieșiri ale beneficiarului, incidente deosebite, abuzuri;
  • Eficentizarea modului de lucru cu beneficiarul;
  • Vizualizarea datelor despre perfomantele personalului și planificarea acestuia;
  • Rapoarte de activitate din partea personalului;
  • Informații legate de generalități,concedii, pontaj și perfecționări ale personalului;
  • Stocul produselor, medicamnetelor și trasabiliatea acestora;
  • Locația exactă a produselor și medicamentelor;
  • Rețetare pentru bucatarie;
  • Recepție, mutare, depozitare, inventarierea;
  • Proceduri de optimizare pentru a scurta timpii de lucru
  • Identificarea erorilor din procesul de lucru
  • Rapoarte ce definesc totalitatea informațiilor din centru

Vă prezentăm una dintre procedurile sistemului MainSocialCenter:

Dacă unui beneficiar i se administrează un medicament, sistemul împarte automat această acțiune în trei proceduri:

  • Un raport sub formă de bon de consum în care se spceifică cine a luat medicamentul, cui i s-a administrat și scăderea automată a acestuia din stoc.
  • Un raportîndosarulbeneficiaruluiîn care se specific cine i-a administratmedicamentulșitrasabilitateaacestuia;
  • Un bon de consumîn care se specifică cine a luat medicamentul, cui i s-a administrat și scăderea automată a acestuia din stoc.

Această idee i-a aparținut lui Iustin Ionuț Buruiană, care a gândit fiecare componentă software din cadrul aplicației și mai jos vă spune exact cum s-a născut aplicația:

“Toată viața mi-a plăcut să aduc un plus de valoare în ceea ce simt eu, am fost atras de problemele copiilor, tinerilor, adulților, iar atunci când fâceam mici donații avem ocazia să interacționez cu mediul respectiv, așa am hotârât că este nevoie de ceva inovativ care să aducă multe beneficii centrelor. Având prieteni în acest mediu și discutând nenumărate probleme și necesități în centrele administrate de ei, am hotărât că este momentul să fac ceva care să le ușureze muncă, și așa a luat naștere Main Social Center”, a spus Iustin Ionuț Buruiană.

În acest moment aplicația este instalată în multe centre din România, dar o regăsim și în variantă demo în care clientul se acomodează cu mediul de administrare, cu funcționalitățile aplicației. Pe viitor, tinerii de la Main Software Solution doresc să externalizeze serviciile dar și aplicația, având cerere și din altețări ale Europei.

Main Software Solution are o prezență masivă în mediul online, pe Facebook, Linkedin, Twiter, Youtube, Google+ dar și pe www.mainss.ro.

Distribuie pe:


© 2017 Botosani Online. Toate drepturile rezervate. ( VILHEM )