Connect with us
banner ad

Economic

Vânzările de haine de marcă au crescut de Black Friday cu peste 40%

Vânzările de haine de marcă din campaniile de Black Friday ale magazinelor online multibrand sunt în creștere semnificativă față de anul trecut. Fashion Days a înregistrat vânzări cu 40% mai mari până la ora 15:00, iar nou intratul ZOOT estima, până la prânz, comenzi cât pentru două zile.

Distribuie pe:

Published

on

mall magazin haine

Vânzările de haine de marcă din campaniile de Black Friday ale magazinelor online multibrand sunt în creștere semnificativă față de anul trecut. Fashion Days a înregistrat vânzări cu 40% mai mari până la ora 15:00, iar nou intratul ZOOT estima, până la prânz, comenzi cât pentru două zile.

”Valoarea cumulată a discounturilor a ajuns deja la 19,5 milioane lei. Până la prânz vânzările erau mai mari cu 40% comparativ cu anul trecut până la aceeași oră”, au declarat pentru Profit.ro reprezentanții Fashion Days.

Anterior, Fashion Days estima că vânzările de Black Friday din acest an, campanie derulată între 20-22 noiembrie, vor fi cu 30% mai mari comparativ cu 2014.

La rândul său, Robert Berza, country managerul ZOOT.ro, magazin online de fashion lansat de doar zece zile pe piața românească, estimează că în prima campanie de Black Friday, pe care se va derula 4 zile, vor aduna comenzi cât pentru o săptămână, având în vedere trendul.

”Sunt volume care ne dau foarte mare încredere dacă ținem cont că ne-am lansat acum 10 zile și vedem clar cum lumea îmbrățisează conceptul nostru: comanzi mai multe măsuri și produse, probezi și plătești doar ceea ce îți place și ți se potrivește”, a arătat Berza.

Citeşte mai mult pe Profit.ro

Distribuie pe:
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

© 2020 Botosani Online. Toate drepturile rezervate. ( VILHEM )