Connect with us

Economic

Un brand românesc suflă în ceafa gigantului Coca-Cola

Published

on

sucuri apa foto antena3

 

Brandul Borsec, produs de compania românească Romaqua Group, este aproape de a depăşi brandul Coca-Cola, îmbuteliat de gigantul cu acelaşi nume, pe piaţa totală a băuturilor răcoritoare şi a apelor minerale îmbuteliate, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Canadean.

 

În 2013, brandul Coca-Cola a realizat vânzări de 315 milioane de litri, în timp ce apa minerală Borsec a realizat un volum de vânzări de circa 283 mil. litri, arată studiul efectuat de Canadean care ia în calcul însă doar vânzările din retail.

Citeşte mai mult pe Ziarul Financiar

Distribuie pe:
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad



© 2017 Botosani Online. Toate drepturile rezervate. ( VILHEM )