Connect with us

Administratie

Modern Calor continuă debranşarea datornicilor

Published

on

debransarea modern calor

Furnizorul de energie termică din municipiul Botoșani continuă demersurile anunțate pentru recuperarea debitelor de la clienții rău platnici. Astfel, doar în ultima săptămână, au fost trimise, prin intermediul executorilor judecătorești, 140 de somații de plată. În cazul în care respectivelor somații nu li se dau curs, se continuă procedura pâna la executarea silită a veniturilor și bunurilor debitorilor.

Totodată, au fost transmise către clienții cu debite mari aproximativ 200 de preavize de debranșare. În situațiile în care debitorii nu achită facturile restante, macar parțial sau nu solicită încheierea unei convenții de eșalonare a plăților, după termenul legal prevăzut în preaviz, se trece la debranșare. Astfel, în această săptămână, din motivele prezentate anterior, au mai fost debranșate alte patru scări de bloc de la sistemul de alimentare cu energie termică și apă caldă. Ulterior, pentru a nu afecta clienții buni platnici, s-a recurs la debranșarea doar a unor tronsoane din scările de bloc sau chiar individual. Menționăm că, în unele cazuri, la presiunea vecinilor buni platnici și a asociațiilor de proprietari, cei cu debite foarte mari acceptă accesul în locuință a reprezentanților Modern Calor pentru a face  debranșarea individuală. Se urmărește astfel limitarea acumulării de alte datorii din partea clienților respectivi. Ulterior se continuă procedura de recuperare a debitelor restante pe cale judiciară.

„Demersurile pornite vor continua foarte ferm. Mesajul pe care vrem să-l transmitem este că, oricâtă bunăvoință am avea, nu putem furniza un seviciu fără a se plăti contravaloarea sa și nici nu e normal ca oamenii care-și plătesc facturile să aibă de suferit din cauza rău platnicilor. Dacă nu luăm măsurile necesare am putea bloca practic activitatea societății, ceea ce nu intră în discuție”, declară directorul general al societăți Modern Calor, Florin Sandu.

La sfârșitul lunii ianuarie, clienții persoane fizice aveau acumulate facturi neplătite, cu o vechime mai mare vechi de 60 de zile, în valoare de șase milioane de lei, din care 1,2 milioane de lei reprezentau penalități de întârziere la plată.

Distribuie pe:
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad



© 2017 Botosani Online. Toate drepturile rezervate. ( VILHEM )