Connect with us

Sport

FCM Dorohoi nu va investi în jucători chiar dacă este pe ultimul loc în Liga a II-a. Victor Mihalachi: „Le dăm încredre copiilor. Nu este nicio problemă dacă retrogradăm”

Published

on

fcm dorohoi-rapid cfr suceava (5)

FCM Dorohoi nu va avea o campanie de achiziţii spectaculoasă în această iarnă pentru a încerca în retur salvarea de la retrogradare. Patronul acestei formaţii spune că va miza pe jucătorii care sunt în lot, în momentul de faţă, plus o serie de juniori de la CS Dante, club care îi aparţine tot lui Victor Mihalachi.

Omul de afaceri botoşănean nu este îngrijorat de faptul că FCM Dorohoi este pe ultimul loc în clasamentul Seriei I din Liga a II-a. El consideră că nu este nicio tragedie dacă echipa ar retrograda şi este convins că are forţa de a reveni în următorul an. Victor Mihalachi susţine că în momentul de faţă, principalul obiectiv este promovarea unui număr cât mai mare de jucători tineri din judeţul Botoşani.

„Colban ştie ce are de făcut. Nu avem buget pentru a aduce jucători. Mergem cu care sunt. Le dau încredere totală antrenorului şi jucătorilor pe care îi avem. Dacă noi tot o să aducem de prin Bucureşti care dau două pase şi vor 50.000-100.000 de euro, nu au făcut nimic. Noi avem foarte mulţi copii cărora trebuie să le dăm încredere. Vrem să rămânem în liga a II-a dar nu este nicio problemă dacă retrogradăm. O să mergem în Liga a III-a, o să ne ridicăm şi o venim în Liga a II-a. Noi vrem să construim cu jucători din Botoşani, din zona Moldovei”, a spus Victor Mihalachi care a adăugat:

„Avem grupe de juniori. La liga a II-a suntem obligaţi să avem juniori. Sunt câteva grupe de copii la CS Dante. Speranţa noastră este să promovăm jucători de la grupele de juniori”.

În turul campionatului, Vespazian Colban, antrenorul principal al FCM Dorohoi, a folosit mai mulţi juniori şi chiar jucători tineri veniţi din Liga a IV-a şi din acest motiv rezultatele nu au fost foarte bune.

Distribuie pe:
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad
banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad
banner ad
banner ad