Connect with us

Sport

Veniturile clubului FC Botoşani din publicitate şi sponsorizare au scăzut considerabil

Published

on

fcbt-petrolulpl

FC Botoşani a terminat primul sezon în Liga I pe un loc mai mult decât onorabil, a devenit una din echipele respectate din fotbalul românesc şi după prestaţia din acest campionat, nu va avea emoţii în privinţa retrogradării. Cu toate acestea, valoarea contractelor din sponsorizări şi publicitate a scăzut considerabil.

Valeriu Iftime, principalul finanţator al FC Botoşani spune că în acest sezon sunt mai puţini agenţi economici care au dorit să încheie contracte de sponsorizare şi publicitate iar asta crează o problemă pentru bugetul clubului

„S-au înjumătăţit banii din publicitate faţă de anul trecut. Este o mare problemă. Sunt nişte bani în plus din drepturile TV dar eu mai am nevoie de încă un milion de euro. 200.000 de euro dă primăria dar diferenţa de 800.000 de euro trebuie acoperită de undeva. Până acum, Elsaco a cheltuit peste cinci milioane de euro în fotbal”, a spus Valeriu Iftime, principalul finanţator al FC Botoşani.

Distribuie pe:
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad



© 2017 Botosani Online. Toate drepturile rezervate. ( VILHEM )