Connect with us
banner ad

Administratie

Primăria a cheltuit un miliard de lei vechi pe un audit care prezintă nişte date generale

Published

on

portariuc

În vara anului trecut, primarul Ovidiu Portariuc a anunţat că a comandat unei prestigioase firme câte un audit la societăţile Locativa şi Urban Serv, societăţi aflate în subordinea Consiliului Local.

La aproape doi de la acel moment, edilul Ovidiu Portariuc a venit cu raportul auditului. A declarat că nu îl poate pune la dispoziţia jurnaliştilor dar a precizat:

„Cele mai multe recomandări se referă la dimensionarea optimă a numărului de angajaţi în raport cu activitatea desfăşurată, stabilirea de indicatori cantitativi pentru fiecare activitate  şi evaluarea pe bază de indicatori, creşterea productivităţii muncii, reducerea costurilor, creşterea veniturilor”.

Cât priveşte redimensionarea personalului şi restructurările, edilul susţine că este treaba directorilor de la Urban Serv şi Locativa.

„Nu există recomandări vis-a-vis de restructurări. Asta ţine strict de managementul companiei. În urma acestui raport de audit va lua decizii”, a mai afirmat Portariuc.

O nouă societate în subordine CL

Potrivit raportului, pentru eficientizarea activităţii sunt două variante. Una este unificarea societăţilor Locativa şi Urban Serv iar a doua este înfiinţarea unui centru de servicii. Edilul Ovidiu Portariuc a ales a doua variantă numai că decizia finală va aparţine Consiliului Local.

„Noi mergem pe crearea unui centru de servicii pentru funcţiile suport ale ambelor societăţi. Acest centru de servicii să deservească şi alte societăţi aflate în subordinea primăriei. Se poate obţine scăderea cheltuielilor salariale cu aproximativ 30%. Vorbim de serviciile financiar-contabile, de IT, resurse umane, achiziţii şi serviciile juridice. Nu va mai fi nevoie ca Urban Serv să aibă şapte-opt contabili, Locativa încă şase, Modern Calor încă cinci. Va fi un centru de servicii care va deservi toate societăţile. O echipă de cinci-şase contabili poate ţine evidenţa tuturor societăţilor”, a mai precizat Portariuc.

Cert este că primăria a cheltuit un miliard de lei vechi pentru un audit care oferă nişte recomandări generale. Astfel de recomandări puteau fi făcute de orice persoană cu experianţă de câţiva ani în administraţie.

Distribuie pe:
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad
banner ad
banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

banner ad

© 2020 Botosani Online. Toate drepturile rezervate. ( VILHEM )